Terug naar homepage

Klachtenregeling

Klachtenregeling Computer Care Center

Omdat wij onze klanten optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over de geleverde dienstverlening van Computer Care Center. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Wanneer wij daar meer tijd voor nodig hebben, laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Laat uw naam, e-mailadres en telefoonnummer achter.
Eén van onze medewerkers zal contact met u opnemen. Uiteraard kunt u ook bellen naar 088 712 9030.

Vul hier uw gegevens in.

Persoonlijke gegevens

* Verplichte velden

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.