Nepacties
Print

Pas op voor nepacties ‘Albert Heijn’

20-07-2015 • Anne Bouk Swildens • 2362 keer bekeken

Supermarktketen Albert Heijn waarschuwt voor valse winacties die via Facebook, e-mail, sms of WhatsApp in omloop worden gebracht. Bij deze valse acties wordt een waardebon aangeboden ter waarde van 100, 250 of 500 euro. Volgens Albert Heijn zou het gaan om zogenaamde ‘phishing-acties’ waarbij persoonlijke gegevens verzameld worden. Daarbij wordt de naam en het logo van de supermarktketen misbruikt. Officiële e-mails van Albert Heijn worden altijd verzonden vanuit de afzender @nieuwsbrief.ah.nl of @ah.nl. Winacties van Albert Heijn op Facebook zijn altijd direct gelinkt aan de Facebookpagina of linken door naar de website. Albert Heijn gebruikt geen SMS of WhatsApp voor winacties.

2,363 totaal aantal vertoningen, 4 aantal vertoningen vandaag

Anne Bouk Swildens

Print

Virusscan test