Wij helpen met al uw computerproblemen!
Landelijke dekking - Geen voorrijkosten - Computerhulp op Afstand
Over Ons
Waarom wel uw deur op slot doen en niet uw online bankzaken beveiligen? Heeft u wel eens nagedacht om uw laptops en computers structureel te onderhouden en beveiligen? Want voorkomen is immers beter dan genezen!
Computer Care Center biedt structurele en preventieve computerondersteuning, reparaties en beveiliging voor particuliere en zakelijke klanten. Wij streven naar betrokkenheid bij onze klanten en persoonlijke aandacht. Dit bieden wij u op twee manieren. Enerzijds kunt u professionele hulp bij u thuis ontvangen. Door onze landelijke dekking is er altijd wel een monteur bij u in de buurt. Daarnaast laten we u graag het gemak van onze Hulp op Afstand service ervaren. Bij vragen of problemen op al uw computers of laptops kunt u met deze service gemakkelijk en snel inbellen. Eén van de specialisten helpt u dan direct op afstand. Zo heeft u geen voorrijkosten voor een monteur of hoeft u niet te wachten tot uw handige buurjongen weer eens tijd heeft. Indien de problematiek niet op afstand te verhelpen is komen onze monteurs alsnog bij u langs om de hard- en/of software weer operationeel te krijgen. Naast een landelijke dekking werken wij ook met vaste prijzen. Hierdoor weet u altijd waar u aan toe bent en komt u niet voor verassingen te staan.
Erkend leerbedrijf
Elbuco B.V. is de organisatie achter Computer Care Center. Omdat Elbuco graag jong talent een kans wil geven op de arbeidsmarkt werkt Elbuco vaak met stagiaires vanuit verschillende opleidingen. Om stagiaires goed te kunnen begeleiden is Elbuco aangesloten bij Ecabo, het kenniscentrum beroepsonderwijs bedrijfsleven voor de economisch/administratieve, ICT- en veiligheidsberoepen. Ecabo toetst bedrijven of zij voldoen aan de criteria van een gedegen leerbedrijf. Vanuit de ROC’s mogen studenten namelijk alleen maar stage lopen bij erkende leerbedrijven. Elbuco is verheugd te kunnen melden dat zij erkend leerbedrijf is.
Klachtenregeling
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.